Wednesday 28 August 2013

selesai suda puasa enam...

Alhamdulillah.....dapat jugak aku berpuasa sunat enam hari syawal kali nih. Lebih istimewa puasa kali ni ditemani suami tercinta. Best je dpt buka sama2. Mak ngn abah mertua pon pose gak tp drg awl lg da abis. Aku lmbt sb batuk teruk sgt n xleh nk posa. Ahad ni mak mertua masak nasi dagang sempena selesai posa 6....bgs kn. Siap raikan lg.

Mlm ni jo kuar jumpe lan bincang ttg payment projek lepas. Aku lak santai kat dlm bilik. Mls nk kuar tgk tv. Tetibe dpt msj dr murnirah. Lama giler x jumper n kontek die. Lagi2 pss die pindah kedah ni mmg x jumpe lgsg la. X sangka lak die msj mlm nih. Die ajak g uma baru fie thn dpn kst sik....dekat ngan ladang anggur n tasik beris katanya. Syok je dgr. Harap masa g wed yazid bln 3 thn dpn dpt g uma die skali. Sahabat plg rapat tu dulu. Rindu tol ngn zaman blaja. sronok je hidup xpng nk oikir byk masalah...huu
Seb baek aku dikelilingi sahabat2 yg baek. Xd la aku jd x tentu arah sgt..he

Semoga persahabatan jni kekal sampai bila2. Marina pon da dpt bby gurl smlm. Syukur, cpt rezeki die tok dpt zuriat.

No comments:

Post a Comment