Friday 30 November 2012

Tempat makan di Kuantan...


Hari ni mood aku rasa nak makan jer. Oleh yang demikian aku nak remind balik tempat2 makan yang best penah aku pergi.

Paling aku suka makan ialah steamboat. Antara yang best kat kuantan ni yang aku tau ialah:


1) Johnny's Restoran
Kedudukan di dalam East Coast Mall bersebelahan Pizza Hut. Dulu masa sampai kuantan ni je kot tempat steamboat yang aku tau dan selalu pergi. Restoran ni pon da cukup terkenal kan. Waktu buka sama cam shopping complex nyer operation..he




2) East Coast Bufet Steamboat Restoran
Aku tau tempat ni sb dak praktikal kat opis aku bgtau. X bape jauh sangat dari bandar. Cukup menepati selera aku yang mengemari steamboat. Paling best ialah bufet so leh la makan sampai kenyang sb banyak jer pilihan.
Restoran ni kat area air putih odw nak g berserah. Senang je nak carik kedai nih. Waktu operation dari pukul 11pagi-5ptg.
 Lg detail ade di >> East Coast Restoran




**all pic source frm east coast fb

3) Lila wadi barbeque restoran
Restoran ni pon best gak sb bbq set and makanan laen pon best jugak. Mula2 g carik kedai ni mmg mencabar minda gak sb tempat die agak tersorok bersebelahan kastam. Lagi2 bila g waktu malam mmg aku asyik u-turn je la kejenyer. Seb baek berbaloi. Tempat ni jugak selalu penoh so untuk keselamatan dari merasa kecewa perlulah call dulu sebelom datang..he
Lagi detail ada di >> Lila Wadi Restoran







 **all pic sorce frm lilawadi fb

4) Sri Affa
Yang ni fusion restoran so ade banyak pilihan makanan termasuk la steamboat. Kat sini steamboat rate die satu kepala rm17. Set bukan jenis bufet. Bagi yang datang ngan member yang x gemar makan steamboat leh la layan makanan laen sb ade banyak je choice. western food kat sini leh tahan sedap jugak.
Lagi detail ade di sini >> Sri Affa Restoran


 **all pic sorce frm sri affa fb

Ni jer kot setakat ni yang aku da pernah exlore. Ade lagi tempat yang aku akan jejaki...he






No comments:

Post a Comment