Thursday 14 August 2014

Lamido Yang Awesome....


Pagi tadi mood aku x bape nak best sebab cam x cukop tidow. Nak g keje memang xde semangat....huuu
Sampai-sampai je opis aku g bilik admin terus ternampak parcel tok aku...tersenyum gumbira la aku kan. Aku dok tunggu gak bila lah barang aku order ni nak sampai. Aku da siap pikir cam kena tipu jer. Banyak kan kes beli online kena tipu tapi rupanyer silap base kuantan nih sebab lambat update n telefon aku. Seb baik k.ct...kakak comel admin ni g amek surat dapat la sekali ngan parcel aku nih.

Nak dijadikan cerita aku first time usha website Lamido  nih minggu lepas...Naik-naik cuti raya kan serabut sket so nak bagi mood ceria aku g la stalker website-website shopping nih. Kat Lamido nih yang bestnyer ialah pada aku die offer banyak pilihan barang yang sama tapi dari pelbagai supplier so kita ade banyak chance nak memilih harga yang terbaik. Best giler kan...

Aku tetibe terbeli shake n take smoothie blender ngan set monopod siap bluetooth shutter skali. Harga memang sangat berbaloi. Aku kan skang da jadi kedekut so akan beli mende yang aku rasa tidak membazir jer...Pasni leh la berselfie sambil minum smoothie...ekekekeke

Bila tengok service penghantaran cepat  dan barang yang dihantar dalam keadaan yang sangat memuaskan aku da terjatuh cinta plak ngan Lamido nih. So aku kompem pasni Lamido akan jadi antara website yang akan kerap aku buka.

No comments:

Post a Comment