Monday 10 December 2012

Burger bakar...


Jumaat malam tu pas solat Isyak tetiba Joe ajak aku makan burger bakar. die mmg da lama nak makan burger nih cuma mlm ni kot free tu yg excited je ajak aku g layan burger nih.
Kedai burger bakar ni kat indera mahkota sebaris ngan kedai makan rahmat n kedai ni kat tengah2. Ramai jugak yang makan kat situ. Kedai ni ade jual daging lembu,ayam n kambing. Harga bermula ngan rm6, rm11,rm16 dan setiap penambahan cheese rm2.

Aku makan daging lembu n joe pilih kambing. Bleh tahan gak la burger die sb well done cook. Ade tempat aku g aritu daging die x bape masak sangat so rasa hanyir n x sedap jer. Kira puas hati la makan kat situ. Joe siap tapaukan tok mak ngan ayah die. Bagus betol..he.

Pas makan terus balik sb aku nak layan maharaja lawak...hee.




Dalam kol 1145pm tuh joe tepon aku ajak jumpe jap. Mula2 aku malas sb ngah layan Boboi maharaja lawak kot tapi bila dengar suara die cam nangis je aku terus ok. Risau lak aku kot2 die ade ape2 masalah kan.

Die datang taman aku. Aku drive nk bawak g minum tapi die da nanges luahkan perasaan x puas hati ngan adik die. Biasa la gaduh adik beradik ni kan tapi die da x tahan sangat ngan perangai adik die nih sampai nangis. Aku simpati gak kat dia nih sb banyak sangat bersabo. 

Skang ni aku rasa die da mula open ngan aku. Segala masalah n ape yang berlaku die da mula nak share ngan aku. Kalo x sebelom nih smua die nak pikir sorang sampai demam2...he. Ade perubahan n aku makin sayang kat die nih..

Doa sangat moga die makin tabah n hubungan adik beradik makin baik. Air dicincang xkan putus kan tapi kena banyak sabo la kalo dpt adik beradik yang x pandai jaga mulut n hati org lain. 












No comments:

Post a Comment