Monday 10 December 2012

Santai...


Pagi sabtu aku nyer aktiviti cam biasa ateend kelas maa takaful sampai kol 1pm. Hari nih blaja pasal presentation. Paling kagum ngan en.rawi nih sb die baru je masuk tapi dapat submit case berlambak. Hebat tol die nih. Aku pon baru 5 case jer die da lebih 10 case. Bila die tunjuk cara presentation die kat depan baru aku tau sb pe die dpt byk case n yakin kan org ngan mudah. Sb utama ialah die confident. Lagi satu die banyak contact. Itu satu kelebihan utama la pada aku.

Bila la aku nak hebat cam org lain nih. Slow sgt progress aku ngan takaful nih. Xpe2, start minggu nih aku nak try push diri spy dpt success cam org2 sekeliling aku jugak. Yakin boleh!!!...he

Pas habis kelas g lunch ngan Joe sb da janji ngan die. Tempat pilihan kat pantai batu hitam. Makan sambil menghirup udara pantai..best. Aku makan nasi paprik n Joe makan rojak ayam. Nak minum air kelapa tapi xde plak. kecewa tol. Pas perot kenyang ktrg lepak kat kerusi menghadap pandai sambil merepek ntah ape2 jer tapi happy la sb da lama x spend time sama2. Joe ni kalo da stat keje jgn harap la nak ade masa untuk berdating. skang ni die ngah free hari2 leh jumpe...he.

Igt nak g cherating join mimi ptg nih tapi bila bgtau Joe die cam x bape suka jer aku pon cancel kan je niat tuh sb selain menghormati hati dan perasaan tunang aku tuh aku pon x bape kenal sangat ngan member2 mimi tuh tu yang cam tawar hati je nak g.

Xpela...g pas kawin je la nt cherating tuh. Lagi enjoy kot...he

Ahad lak, ptg tu deal ngan Joe tok tgk wayang. Ktrg tgk twilight. Aku nyer la feeling layan cite tuh Joe leh mengantok. die asyik cakap bosan sb muvie tu kat hutan jer. haish...macam2 tol. Lagi satu disebabkan cite tuh die kate boring so mula la x reti dok diam nak menunjukkan kat aku yang die boring tahap gaban. Aku soh tidow die xnak lak. Da aku srg2 je feeling. Camni la kalo dpt pasangan yang x romantik. Muvie pon suka yang ganas2 jer...aigoo0.

Cantik giler masa part nih. Ngan bunga2 purple nih...romantinyer!!!


Pas layan muvie makan pizza lak. Plan nak try yg tempura cheezy 7 tuh tp paham sgt la kan...Joe ni die x suka makan cheese yang banyak2 camtuh nt die cpt muak then makan la pizza super supreme jer ditambah ngan fav platter. Kenyang giler. Aku paksa die makan sampai abis sampai bulat perot die...he. Aku makan sket jer sb tgh hari aku da balun 2 pinggan nasi...heee

Best je lepak santai2 cam ni kan. Minggu nih hari2 g dating. Pokai duit Joe camnih...he

No comments:

Post a Comment