Thursday 16 May 2013

2 Minggu sebelom aku kawen...


Sepanjang bulan nih aku da setelkan doorgift tok tetamu masa balik minggu mengundi tuh...akhirnya aku decide bagi jajan + mineral water jer...he. Jimat banyak la jugak bila bagi makanan nih sb banyak lagi nak guna duit kan pas kawin nih tu banyak je penukaran di saat akhir nih. Yang penting aku ikhlas bagi tetamu aku..

Duit hantaran pon Jo da bagi so senang la aku nak spend tok majlis nanti. Disebabkan aku x bape nak ade duit sangat tok majlis kawin nih terpaksa la aku guna duit hantaran dari Jo tuh tok wat perbelanjaan kawin terutama katering makanan...kalo ade banyak duit mst aku da guna duit tuh g bercuti...hee

Cuti da apply and aku da start edarkan kad kahwin. Ramai gak yang wat muke tekejut bila tau aku nak kawin nih maklum la aku mmg x penah hebahkan pertunangan aku saje nak wat surprise kat diorang selain dari aku mengikut sunnah agar tidak menghebahkan pertunangan. Yang penting untuk majlis kawin nih kepoh je aku bgtau sb ikut sunnah gak tok menghebahkan perkahwinan...hee

weekend wesak day nanti lagi seminggu je dari tarikh kawin tu yang terpaksa balik sebab nak confirmkan baju ngan op....yang op rasanyer aku tepaksa wat outdoor hari yang sama masa sanding sb aku x sempat nak wat hari lain. Gatal sangat kan g amek package outdoor hari lain pastu gedik plak booking hotel kat pd tok pre-honeymoon...da pack sangat rasenyer. MAlas nak penat berlebihan aku kena deal balik ngan op.

Tok pre-honeymoon aku da siap booked kat avillion pd. Harap sangat best sb nak g jauh2 cam x berbaloi plak sb cuti seminggu then minggu tu jugak majlis belah lelaki kang g jauh2 balik da penat hilang lak seri masa majlis bertandang...he

Harap sangat semuanya berjalan lancar...

No comments:

Post a Comment