Tuesday 30 April 2013

Layan iron man 3D di MBO Teruntum Kuantan


Malam tadi jo wat seperti yang dijanjikan. Teman aku tgk Ironman tapi bila die bawak g teruntum aku da rasa spoil da sb aku suka tgk muvie 3D. kat teruntum nih mane de 3d. slalu kalo nak layan muvie 3d g kat east coast mall(ecm) tuh. Aku diam je sb masih lagi merajuk ngan die...kalo x merajuk awal2 lagi aku da jerit soh g ecm ni sb merajuk diam kan diri je la...

Masa beli tiket tiba2 dak tuh cakap ade 3d kat mbo nih. Tekejut n teruja la aku kan tiba2 dapat layan 3d jugak...ironman kot rugi la kalo x tgk effect 3d  die yg best tuh...hee. Lepas tiket da kat tgn terus aku tersenyum lebar. Lupe da yang aku masih lagi merajuk. Jo pon pelik sb aku sng jer kali nih nak pujok. Yerla da kompem2 merajuk sb die cancel kuar ngan aku ari sabtu arituh nak tgk ironman ni sb ade beberapa isu so bila da dapat tgk kali nih senyum la aku kan...Yuhuuu.

cite iron man ni cam biasa aku rase best n lawak. Banyak babak yang leh wat aku ketawa besar. X rugi la layan sampai yg ketiga nih...he

Next time da xyah risau lagi berebut tiket kat ecm tok muvie 3d sb teruntum da ade....sangat suke

No comments:

Post a Comment