Wednesday 6 February 2013

bende remeh yg bleh wat aku hangin...


Ntah la...kadang2 rasa cam da tua sangat je sb makin lama makin sensitip. Ni kalo menapous lg la dasyat agaknyer nanti...seram lak aku tgk perangai aku nih..

Malam semalam aku sentap ngan jo sebab die x mesej atau call aku bgtau die da slamat sampai uma. Slalu nyer die buat then malam td die terlupa kot. Aku tunggu sampai kol 9 die x kol then aku pon kol la die n die sedang mengecat rumah masa tuh...aku terus la sentap n hangin x hingat. Camner la leh santai2 kat uma yg aku lak dok pikir die bz keje xpon ade ape2 hal jadik.

Rasanya mende tu simple je sb da die mmg bz sampai lupe nak kol tu pon aku xleh nak trima. Ye la skang ni aku tau jo ni ngah banyak sangat die pikir...kalo bleh smua mende bisnes die nak cuba buat. Aku pon kadang2 sampai die x ingat.

Ntah la...macam2 perangai je aku nih. Suka nak pikir bukan2 pastu nak marah org lain. Doa die slamat suda kan...abis cerita.

Tp pg td awl2 pagi da kol bgtau die nak wat ape hari nih....sentap la tuh pas aku wat perangai malam td. Slalu nak aku hangin....haish...mau kene darah tinggi pasni..

Bila la aku leh berubah dari mengada-ngada nih...xmatang betol.


No comments:

Post a Comment