Friday 22 March 2013

Nasib si adik...


Petang ni aku dikejutkan ngan mesej dari adik aku yang die kena resign. Ape la nasib die ni kan...x tau la sape yang salah sampai nak kena resign tiba2. Sebelom ni die pon banyak kali da asyik nangis sebab stress keje kat situ dan banyak kali jugak la aku nasihat supaya bertahan. Bukan mudah nak cari kerja sekarang nih..

Tadi tepon die tanya n suara die rileks je...mungkin da jangka kot yang die nak kena resign atau die mmg sengaja nak dapat kan surat resign tu aku x pasti. Bila fikir balik mudah je kan kita hilang sesuatu kalo da bukan rezeki kita. Aku hanya mampu redha mende2 camnih jadi kat adik aku. Bukan perkara yang seronok kalo da keje sampai kena resign...

Aku harap akan ada rezeki yang terbaik untuk adik aku nih. Aku mmg slalu berdoa agar aku dan insan2 yang aku sayang sentiasa murah rezeki, panjang umur dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.

tugas aku skang ialah menolong die carik keje baru...harap Allah permudahkan. Wat hati aku x tenang je...hu

No comments:

Post a Comment