Monday 25 March 2013

photobook from pixajoy...


Akhirnya sampai gak photobook yang aku beli dari pixajoy...RM15 jer po tapi hasil die cantik. Sebenarnyer aku just nak try sb tepengaruh ngan blogger2 lain yang dok review best...he. Aku letak pic bertunang sb masa bertunang aritu x amek official photographer makanya tiada la photobook.

Ape yang aku puji pasal pixajoy ni ialah service die sgt efficient gitu....dari proses order sampai la ke penghantaran smuanyer cepat dan teratur. Aku suka deal camnih so mmg akan aku beli lagi la photobook dari pixajoy nih...hee

Photobook aku beli nih size kecik jer tapi cute..he

Antara hasil photobook aku nih...giler simple sb first time guna app pixajoy tu tp skang aku da hebat da. Nextnyer photobook mst lg marvelous...hee








No comments:

Post a Comment