Thursday 21 March 2013

rossette ngan canterpiece..


Rossete ni aku beli da siap kat semua house masa g sogo beli barang hantaran arituh....ape yang aku buat hanyalah melipat2 kan duit untuk selit kat bunga tuh. Mula2 aku nak letak rm5 tapi disebabkan duit baru tu susah giler nak dibentuk aku pon terus guna rm1 yang lama. Harap drg ok je la kan aku letak rm1 lagipon duit tu wat syarat je sebagai kendarat. Disebabkan aku bagi rm1 je so aku ngan baek hati nih sediakan la untuk mereka2 yang bersusah payah kat majlis aku nih ngen special goodies bag nt. Aku sediakan 50 set jer...hee







Centerpiece plak aku gubah satu set dengan 3 kuntum bunga...bunga tu nt nak letak kat cawan kecik yang aku lom siapkan lagi..hee. Ni la hasil bunga2 yang aku da ikat2 tuh...nampak cantik lak..hee


Bunga tisu ni lak aku kerajinan nak mencuba wat so leh digunakan nt tok hias bilik pengantin...hee







No comments:

Post a Comment