Tuesday 23 April 2013

Kad kahwin murah yang awesome...


Setelah berusan secara online jer tok pembelian kad kahwin nih akhirnya 9/4 arituh kad aku selamat sampai ditangan. Aku siap amek kat depan kem ni ar sebab x sabo sangat nak tgk kad kawin aku...hee. Gelojoh sangat

Sampai je opis aku terus check kad, bunting ngan button badge. Alhamdulillah semuanya cantik n menepati ape yang aku nak. Sangat berbaloi aku rasa deal ngan Ilham Lagenda kad kwin nih. Semuanyer cantik la da la murah jer tapi hasil cam aku labur banyak je duit...hee. kepoh aku bgtau kat joe yang aku sangat puas hati ngan kad n bunting tuh...

Malam tuh apelagi ngan semangatnyer la aku terus lipat kad kawin tuh. Disebabkan lipat sebanyak 1000 keping akibatnyer aku melepet kepenatan...hee. Tapi penat2 pon bebaloi la sb teruja ngan kad kawin aku yang murah nih...hee. Sebenarnye aku plan nak wat sendirik je kad nih tapi bila jumpe promosi yang murah n jimat aku terus booked...he

Ni lah hasil yang aku dapat dari Ilham Lagenda. Cute jer kan hanya dengan rm350 aku dapat kad 1000 keping + 2 bunting + 10 button badge nih. Kos penghantaran ke kuantan hanya lah rm35 so total aku habis rm385 setel smua masalah...suke2






Thanks Ilham lagenda...

No comments:

Post a Comment