Tuesday 18 September 2012

1st word...2nd word...dari akue

Bismilahirahmanirahim.....

Tiba2 hari nih hati aku bagai melonjak lonjak teruja nak ada blog sendiri...senang nak merepek dan meluahkan segala ape yang aku suka + benci + bosan + sakit otak + gembira + dan macam2 lg la perasaan manusia normal alami. Nak luah kat fb cam x best pon sb smua org bleh layan dan ianya xla banyak ruang tok lepaskan perasaan sgt. Nak wat diari cam x rajin pon aku nak beli buku diari then hadap tok menulis sb tahap kemalasan tok menulis adalah lg tinggi dari menaip jadi kesimpulannyer aku pon register la di blogspot nih. Ini pon aku xtau bape byk page je yang aku leh tulis atau update....Xpe2 yang penting aku da ade satu platform yang leh aku express ape2 yang aku terfikir dan suka dari aku dok buang masa pikir pasal masalah org xpon sebok nak membusy body hal2 yang x penting lebih baik aku menulis...dulu teringin nak jadi penulis. Masa zaman2 skola slalu gak la aku wat cerpen tapi bila makin besa nih ( bkn tua ehh??) makin lenyap lak aku nyer minat. Nak kate busy kerja x jugak tapi xtau la mane masa2 aku yang banyak tu abis....cam rugi jer kan dok biarkan masa emas kita tuh berlalu pergi. Kalo leh kejar nak je aku berlari-lari anak kejar masa aku yang banyak terbazir tuh....huuu. Skang ni dengan semangat 1Malaysia Janji Ditepati (cam ahli politik la plak...) aku cuba nak manage balik masa dalam kehidupan aku. Nak perbaiki diri jadi orang yang lebih menghargai masa n lebih kreatif. Nak gerak sket otak aku nih agar dua2 belah berfungsi xde la lembab sgt nt...he. Smoga aku lebih sukses....yeah!!!

No comments:

Post a Comment