Wednesday 19 September 2012

bila la nak g holiday ke over d sea....

Morning....pagi2 da start nak mencoret kat ruangan blog nih. Teruja betol la wahai jari tangan...mentang2 baru je register semangat membara jer..hee.

Semalam aku baru je terniat balik keje lambat sb nak ganti balik beberapa jam yg aku lambat masuk tp x brapa nak berjaya sgt sb tiba2 mimi call aku ajak lepak makan sambil mendengar cerita pengalaman k.wahida member die yg kini da jd member aku jugak bercuti di UK. Balik keje park kete kat caltex area taman aku then naek kete mimi g makan kat kedai makan yala (kedai mkn masakan thai). Pas aku order kuew tiaw ladna ngan sirap limau aku pon start la pasang telinga mendengar crita pengalaman k.wahida. Best je die cite walaupon sakit kaki berjalan sampai bengkak2 tp puas hati dpt berjalan ke smua tmpt yg die nak g. Byk gak tmpt yg die da terjah kat sana. Die bernasib baek dan dpt berjimat sket sb ade member yg stay sana so xde la die nak terkial2 cari jln kan. Aku pon semangat gak nak menjelajah UK nih bila da denga crita die. Bila aku usha budget die ckp dlm 10k...aku da terdiam da nih. Mane nak cekau duit sebanyak tuh. Haishh....kena start berjimat dari skang nih. Mimi lak nak g Hong Kong bln 12 nih. Pesal la drg ni ade je duit nak g bercuti...pelik tol aku. Sangat menjeleskan.....

Seingat aku last aku bercuti ialah pergi Tanah Suci (pakej lengkap percutian berehat + beribadah) bln Mac yg lepas. Igt akhir tahun nih nak g Korea kalo dpt kawin sb aku mmg nak sgt g honeymoon kat korea tp cam gelap je impian dan harapan aku nih. Cam xde tanda2 kawin akhir thn ni pon....blom berjodoh lg kot so perlu bersabo je la kan. Yg ptg doa x putus. Ade gak mase nak kumpul duit lebey sket sementara nak tg masa di ijab kabulkan tuh...mgkin g yg dekat2 je kot sementara nak tg kawin nih. Plan nak g bandung bleh ajak adik aku shida tuh yg asyik merengek nak naek kapal terbang...sian kot die je yg xpenah naek flight lg sb xde travel mane2 tempat yg jauh. So skang ni da bleh start merancang da ngan die nih kang x bgtau awal2 mau die pau aku lak...he.Smoga impian berjalan aku ni terlaksana...Aminnn.

Da2...mood keje da dtg ni so kena stop mengarut di sini dan mula start membuat tugasan...selamat hari Rabu!!!

No comments:

Post a Comment