Monday 22 October 2012

Isnin..

Pagi isnin yang suram akibat dari hujan lebat berpanjangan dari malam tadi. Kawasan aku n sekitarnya nampak sangat suram n mengakibatkan mood aku tok g tempat keje pon suram jugak...alasan konkrit malas bekeje...hee

Selepas menghadapi cuti sabtu ahad yang penuh dengan aktiviti akhirnya hari ni da stat keje. Pagi selepas pekena kopi o cik nora mata aku terus segar n dapat la siapkan keje2 yang tergendala sebelom nih. Smua da setel. Cuti Aidiladha kali nih tenang la sket sb smua keje2 opis aku da siapkan. Sangat berdedikasi..

Breakfast hari nih ditaja oleh en.omar dengan baek hati telah blanje kitorang roti canai telur yg sangat sedap. Kenyang perut n keje pon smua da setel mula la stat stalker fb org n usha2 butik2 online nih. Aritu da terbeli tudung online hasil hasutan adik aku tuh. Barang x nampak lg sb pos guna alamat kg. Balik raya nih leh la bergaya ngan shawl baru. Mesti gorgeous giler...ekekke


No comments:

Post a Comment