Wednesday 31 October 2012

makan2 bbq...



hohoo...malam tadi sangat best sb jo ajak aku join family die makan2. Mula2 sangat malas nak g tapi bila da sampai uma die tgk sedap je smua makanan..he

Bbq daging kambing + ayam + ikan kerisi...segar2 smua. Penoh la perot aku layan makanan tuh. Alhamdulillah, rezeki aku.

Smua adik beradik die ade n drg masih lg excited n teruja ngan johor, ni smua gara2 masa majlis tunang aku arituh sempat la drg g johor premium outlet n air hitam. Itu pon drg da teruja lg la kalo aku bawak kat banyak lg tempat best. K.norma siap shopping handbag fossil lg. Drg x sabar nak g johor lg...dasyat2..he

Harap sangat family aku pon nanti leh spend time together wat bbq cam drg wat nih. Meriah n sweet jer bila smua berkumpul. Jo da volunteer da nak jadi pengerusi majlis bbq bila da bersama family aku nt. Semoga ngan kehadiran dia dalam family aku nt memberi kebaikan.

Mak die sempat tapau kan aku gulai kambing + tapai yg dibungkus ngan daun getah n gula 2 paket. Best jugak la sebab family die x kedekut nak tapau2 kan makanan tok aku..he

No comments:

Post a Comment