Friday 19 October 2012

try to be rileks...

ok...setelah sekian lama x sempat merepeks di blog nih hari ni aku nak spend time meroyan di blog sendiri...hee

Seperti yg aku tulis dlm entry 25 aribulan hari tuh, smuanya da selamat n skarang ni ngah bz membuat persiapan untuk bertunang pulak. Sangat pening ok. Dulu sebelum gediks nak kawen rasa cam smua mende pon senang je tp bila da alaminyer mmg byk nak kena pikir n buat.

Semasa proses merisik ayah die decide soh wat majlis bln 3 thn depan nih so skalikan je majlis tunang ngan nikah. Aku ok jer tp tiba2 jo nak tunang gak. Bila da decide nak tunang jugak kena la drag tok nikah. Keputusan dibuat bulan 6 time cuti skola. Aku ok jer bila pikir sempat la nak kumpul duit n wat persiapan baek sket...he

Untuk majlis bertunang ni ktrg decide bagi hantaran 7 vs 9. Bincang pon kat mcD k sambil makan samurai burger. Burger tu sedap tp lg sedaap prosperity....bleh plak camtu kan..he

Tinggal seminggu je lagi sblom majlis pihak jo da setel da barang n gubahan. Malam tadi ngan bangganyer die kol aku tok bgtau smua barang hantaran da ade kat depan mata die. Akak die da siap gubah n sangat cantik...kate die la. Btol ke x kena tg masa mjlis la nak soh die anta mms mmg xkan punyer sb die suka nak wat surprise. Plg haru cincin tunang pon aku xtau bentuk camner...surprise betol nih.

Pihak aku nyer hantaran mmg aku nak DIY jer. Dari dulu lg mmg berangan nak wat sendiri. Sejak pertama kali wat gubahan tok abang aku tunang n kawen dulu trus berangan nak wat sendiri. Perasan kreatif la konon..he.Tok mjlis sendiri of coz la aku nak DIY. Cantik ke x cantik nasib drg la kan janji aku puas hati.

Cakap cam best je kan pasal hantaran nih. Lepas mlm td jo bgtau aku dienyer da siap br la aku tersentap sb tinggal seminggu je kot masa yg aku ade. Persiapan mmg zero la sb aku satu ape pon xbeli lg...mende yg ade hanya gam tembak tu jer. Lawak ape la yg aku nak wat nih. Hari ni nekad la kena gak aku beli barang2 sb esok cuti so dpt la aku wat sb idea mmg da ade dlm kepala tinggal nak kuarkan je nih..he

Penat gak kan tok jadi b2b nih...igt sempoi je rupanya banyak giler nak kena pikir. Adooiiiiyaiii.....

No comments:

Post a Comment