Thursday 3 January 2013

Care to someone u love...



Aku pelik je skang ni sbnyer lepas jer g kursus kawin aritu aku jd cam xde mood ngan Joe...ingat pas g kursus kawin makin membara semangat nak kawin tapi jadik camni lak. Semalam satu hari x bermesej. Die x mesej n aku lg la x mahu mesej kan. Jo x mesej sb sblom ni aku cakap xde mood nak bermesej atau ape2 yang berkaitan tu yang die diam jer dengan harapan aku akan mesej die la bila aku da ad mood tapi sayangnya sampai hari nih da masuk hari kedua aku still xde mood. Kes berat nih...huu

Aku xtau la sb pe aku nak marah atau xde mood ngan die nih. Rasanya die ok jer ngan aku da wat yang terbaik kot tok aku sepanjang hubungan nih aku lak start gedik2 camnih. Hidup terlalu nak follow mood mmg haru la jadinyer.

Xpe la...harap sangat malam nih pas rilek2 aku leh contact die. Sian die yang x bersalah tuh. Nasib tol dapat orang yang hangin cam aku nih...sabo je la.

No comments:

Post a Comment