Wednesday 2 January 2013

Tahun Baru Masihi...2013


Tahun baru kali nih seperti biasa aku sambut depan tv jer walaupon kat pahang ni cuti tapi aku tetap meneruskan sambutan seperti biasa. Lebih selesa aku rasa dari kuar malam2 lebih baik dok uma tgk konsert. Selesa pon iyer siap leh guling2 lagi kan...he.

Azam tahun baru???

Azam aku nak berubah menjadi yang lebih baik dari tahun sebelomnyer...cliche giler azam aku kan. X kreatif langsung tapi itula yang aku harap diri aku leh capai...

Jika tahun 2012 aku dapat banyak peluang dan rezeki yang x disangka seperti dapat menunaikan umrah + bertunang ngan lelaki yang aku sayang + dapat beli barang kelengkapan rumah (tv,mesin basuh n icebox) + dpt bercuti ngan keluarga ke desaru. Harap juga tahun 2013 ni bertambah lagi rezeki untuk aku.

Jo tanya aku gak semalam ape azam tahun baru. Aku just bgtau aku nak jadi org yang lebih penyabar. die gelak jer sb ingat aku main2 siap leh cakap die nyer azam nak jd rileks. Nak perli aku la tuh. Aku serius sb aku mmg nak ubah sangat perangai aku yang hangin x tentu pasal nih. Nak jadi lebih tenang n cool jer supaya hati dan otak aku x sakit...he

Aku juga amat berharap tahun baru nih memberi makna besar tok aku untuk bergelar isteri. Semoga perjalanan ke arah itu dipermudahkan oleh Allah. Dikurniakan rezeki + kesihatan + kebaikan dunia akhirat dan juga kebahagiaan.

Walau apepon azam dan impian setiap orang aku mendoakan segalanya dimakbulkan Allah. Setiap perjalanan itu adalah lebih bermakna andai diberkati oleh Allah swt.

Salam Tahun Baru...

No comments:

Post a Comment