Thursday 10 January 2013

Satu masalah dipermudahkan....


Malam semalam aku tepon mak bertanya khabar. Seperti biasa mak akan bercerita setiap aktiviti yang dilakukannya dan perkara yang terjadi di rumah. Cam reporter je mak aku nih...hee

Berita paling best aku dengar ialah adik ipar abang aku x jadik wat majlis kahwin bulan 6 nih. Drg postponed ke akhir tahun. Syukur alhamdulillah...yela kalo x majlis die seminggu lepas majlis aku dan serentak ngan majlis bertandang di rumah Joe. Mestilah abang aku x dapat join g pahang nih kalo drg kawin kan...setel satu masalah. Aku mmg nak sangat semua ahli keluarga aku ada waktu aku kahwin x kira la majlis tu kat uma mak ker atau kat pahang nih...yang penting aku nak happy dengan ahli kuarga aku sb aku sayang sangat ngan mak + abang + akak + adik aku. diorang lah yang slalu menyinarkan kehidupan aku dari aku dilahirkan lagi mana mungkin detik2 bahagia aku nt drg xde....mst sangat sedey. Cukop lah tiada kehadiran abah disisi kerana menyahut panggilan Ilahi.

k.siti akak ipar aku yang merangkap wedding planner bersama da mula tanya warna tema perkahwinan aku. Da lama da die tanya dari aku lepas bertunang lagi tapi aku wat x kisah jer. Sian die...he.

Akhirnya, aku da sebulat hati untuk memilih warna dan konsep wedding aku nt. Syukur sangat sb akhirnya aku dapat gak wat pilihan dari berbagai warna dan konsep yang aku tgk. Pening ok tok pilih yang sesuai ngan aku. Ini antara konsep dan idea yang akan aku bentangkan pada mereka yang terlibat balik akhir bulan nt...x sabar nak bgtau drg nt..he. Joe aku x risau sb die ikot jer pilihan aku. X cerewet pon die...he.

Perancangan yang x tau menjadi atau x nih yang ptg ade perancangan dan impian kan...he
Baju nikah...tema putih dan aku nak yang nampak simple n sweet

Pelamin nikah di rumah...nampak sejuk je mata memandang..he


pelamin sanding di dewan nt...sweet jer

Baju sanding...gabungan warna yang aku suka dan simple jer

tema baju tok family aku....dulu plan nak amek tema nih tok nikah tp x jadik 
n nak jugak warna ni ada dlm majlis aku tu yg decide jd baju family...hee


Semua nih hasil google di intenet...he

Smoga dapat sirealisasikan impian aku nih...Amiin.




No comments:

Post a Comment