Monday 7 January 2013

Layan Movie...




Semalam layan muvie minyak dagu ngan Joe mentang2 mood aku ngan die da ok...hee. Plan nak kuar awal tapi Jo penat sangat sb sabtu die g segamat melawat ibu kawan die meninggal balik kuantan sampai 2 pagi. Akibatnya selsema die menjadi2 seb baik demam da ok tu yg gedik nak jugak kuar lepak ngan aku. Aku pon ok je la sb die ajak makan je mula2 tapi tiba2 dia ajak layan muvie lak.

Aku ok je sb terasa gak nak layan cite cz12 jackie chan tuh tapi die nak layan minyak dagu lak. Sah2 cite antu aku x minat kan bukan penakot cuma x berapa nak berani jer...hee. Aku bg can la die layan cite tuh walaupon x berapa nak gemar sangat kang majuk sape lak nak memujok die tuh.

Cite tuh simple jer tapi ade part yang wat aku seram sb ade ular. Hilang terus selera aku makan pop corn...siot tol! Jo suka la layan cite2 camnih.

Pas tgk muvie g makan kat kedai sebelah ngan cowboy. Aku makan chicken chop tp kureng jer rasa die so aku x akan g situ lg la pasnih. Jo lak makan satey,seb baek satey die sedap n lembut jer. Aku pon tumpang sekaki jugak...hee

Lama giler lepak kat kedai makan sb layan anugerah juara lagu....he.




No comments:

Post a Comment