Wednesday 2 January 2013

Hujan yang x berkesudahan di kuantan....


Sekarang ni da musim tengkujuh...kuantan adalah salah satu negeri yang terlibat. Baru2 ni ada banjir kilat kat area bandar. Aku xde disini sb bercuti n pulang ke johor. Mak yang paling  risau bila tau kuantan banjir walaupon da berkali-kali aku cakap tempat aku duduk tu jauh dari bandar n kawasan tinggi ssh nak banjir tapi nak gak risau so aku biarkan ajer...hee

Bila da balik sini mmg sejuk jer rasa sb hujan yang berterusan. Kalo panas pon hanya sekejap jer pastu hujan balik. Aku tidow siap xyah on kipas da sb da terasa cam pakai air cond jer...

Hari ni pon sama gak hujan dari pagi td. Smlm je panas sb hari pertama tahun baru kot. Disebabkan hujan aku pon banyak la masa terluang sb bila hujan pilot xleh nak terbang so system aku pon xperlu la on...tu yang banyak je catatan aku hari nih...kang x buat ape2 ngantok lak mata sejuk2 nih baik update catatan diri aku..he

Suasana hujan dari pandangan bilik opis aku...rajin lak aku amek gambar time hujan ni kan




No comments:

Post a Comment