Thursday 17 January 2013

celebrate besday mylove...


MAlam semalam seperti yang dirancang dapat gak dinner ngan Joe kat lilawadi. makan steamboat bbq n mango cheese cake. Seb baek die suka cheesecake tuh berbaloi la aku order sb die x suka cake yang ade cream. Cerewet punyer budak...hu

Santai n selesa je dinner kat situ n kebetulan jugak ade org celebrate besday kat situ siap padam kan lampu lg....aku soh Joe g tumpang skali tp die xnak...hee

Makan sambil berbual n aku pon ade la luahkan ketidakpuasan hati aku sket kat die n die ok jer. Harap ade la perubahan pasni.

Lepas dinner aku bg die besday card ngan cadbury choc dalam tin tuh...last minit beli. Harap die suka la kan...nak hadiah lebey tg barang hantaran masa kawen nt ehhh..he

Pas bebual kejap terus decide nak balik sb da kol 11 lebey kot aku nak keje n die pon nak kena wat keje awl. Die pelawa aku g kelantan g uma sedara die wat majlis kawin tp xtau la bleh ikot ke x...mmg xcited nak g kelantan sb xpenah g lagi tp kalo g ngan family die takot x bape selesa lak...perjalanan jauh kot...huu.


No comments:

Post a Comment