Monday 12 November 2012

Bengkel CITP...

Bengkel CITP nih diwajibkan kepada semua takaful consultant yang baru berjinak-jinak. Aku termasuk dalam golongan itu. Bermula pada hari Jumaat dan berakhir pada Sabtu petang. Bengkel ni banyak berkisar kepada pengenalan takaful dengan lebih detail lagi. Sebelum nih baca nota tok TBE exam jer yang nih lagi senang paham sebab ada Q&A session.

Aku seperti biasa join ni bersama group haji mustaffa. Aku,en mie n abang man suami kak siti je yang aku kenal dalam kelas tuh. Lama2 dapat la kenal dari group lain. Masa hari pertama tuh aku ngan en. mie masuk sesi petang sb pagi tuh keje n ada exam tok dapatkan air field permit. Lesen nak bawak kenderaan kat kawasan aircraft lalu. Exam die senang je sebab da wat tahun lepas. Tahun nih tok renew kena jawab soalan yang sama jugak so senang la kan...he

Masa join bengkel tuh ramai je igt aku nih student lagi. Paling x sangka ade budak yang muda dari aku igt aku lagi muda dari dia. Dasyat x dasyat la aku. Ni smua sebab aku pakai sempoi sangat kot. Rasanya aku ni muka tua jer tapi tula ramai je cakap aku nih nampak x matang sangat. Saje je kan drg nak wat aku rasa poyo.

Selama dua hari + satu hari bengkel motivasi pada hari ahad. Aku slalu je ngan en.mie n abg man n Pak Haji. Boringkan. Team nih aku je sorang pompuan. Seb baek drg layan aku lebey kurang jer. Da la kat tempat keje smua lelaki ni join takaful pon group aku ramai lelaki. Camner la aku ni tak keras hati n ego cam lelaki jugak...hee. Alasan poyo...tapi kelebihan lepak ngan lelaki ni ialah drg banyak makan. Bersesuaian la ngan aku yang kuat makan nih. 

Apepon cuti hari minggu aku kali nih sangat terisi ngan aktiviti yang sangat berfaedah. Pengalaman yang sangat berbaloi. Berdoa sangat agar karier aku dalam bidang takaful ni akan bersinar...Amiinn.

No comments:

Post a Comment