Monday 5 November 2012

Dating layan muvie...

Semalam satu hari wat keje giler ngan jo layan 2 muvie straight. ni smua  gara2 die nak tgk muvie budak pailang n aku nak layan muvie skyfall. In the end beli tiket tok dua2 muvie. Seb baek masa tayangan x sama.


Mula2 layan cite budak pailang nih. Masa tayangan kol 3.30pm. cite nih not bad gak la sb jalan cerita die cepat xde drag lama sangat. Senang nak paham n aksi gaduh die standat biasa2 jer tapi berkesan la tok pergaduhan peringkat remaja. Bleh layan la sb cite ni x wat aku mengantuk. Lakonan drg smua aku rasa berkesan.

Abis cite nih kol 5.05pm. Kuar je pawagam aku ngan jo cepat2 g surau solat asar sb nk tgk muvie skyfall kol 5.20pm plak.huuu.


Cite nih standat lebey kurang siri james bond yang lain. Hero die pon da makin nampak berusia aku tgk tapi aksi tetap hebat lg. Jalan cite ok n x mengantok sb aku mmg suke cite james bond...hee. Masa layan cite nih ada satu insiden memalukan aku. Bleh plak perut aku berbunyi sb lapo sampai jo tegur. Aku igt die x dengar penat aku cover...aishhh...

Abis skyfall kol 7.35pm. kitorang g solat maghrib. Lepas solat jer jo ajak g makan mcD. Layan burger ayam die ngan float tuh. mula2 nak makan ayam tapi x jadik sb terpandang yang burger nih limited only. Xtau la burger atau float tu yg limited so sblom abis limited time tuh aku pon nak la try. Aku pilih yang single je tapi jo mmg standat suka yang double. Kuat makan betol die nih..he. Sangat sedap n nikmat je aku rasa sb perot aku mmg lapo. Cuaca lak sejuk2 pas hujan....huu. 


lepas lepak2 kat mcD, teman jo g jumpe kawan die bincang hal keje. Aku lepak kat dalam kete je malas nak join. Kat kete layan hp game ngan begayut ngan adik aku shida. Macam hal die tuh...huu

Setel bincang keje, dalam kol 10 lebey tu kitorang balik. Masa balik tuh area taman aku punyer la sesak sb ade event parti pembangkang bersama rakyat. Seb baek aku x terlanggar motor kat jalan tuh sb drg parking sesuka hati jer. Aigooo...X perasan plak aku ada event camnih kat taman aku. Ramai gak yang datang dengar ceramah. Aku just tumpang lalu jer la. 

Dating kali nih aku rasa best la sb da lama x layan muvie ngan jo ni skali layan terus 2 muvie. cam nak balas dendam jer gaya...he. Ngan jo nih aku rasa makin hari makin sayang lak ngan die..doa sangat semoga jodoh kami berpanjangan...Amiin.





No comments:

Post a Comment